KONTAKT

Potrzebujesz pomocy w zakupach? Skontaktuj się!

Masz pytania, potrzebujesz pomocy lub chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie? Skontaktuj się z nami! Jesteśmy dostępni, aby pomóc i rozwiać wszelkie wątpliwości.

Nasi doradcy są do Państwa dyspozycji w godzinach:
poniedziałek - piątek 10:00 – 18:00
sobota 10:00 – 14:00

  • +48 666 008 080
  • kontakt@tabu69.pl
  • Mirosława Asłanowicza 19, 08-110 Siedlce
FORMULARZ KONTAKTOWY

Masz pytania? Napisz do nas

    FAQ

    Najczęściej zadawane pytania

    Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

    Tak, umożliwiamy składanie zamówień telefonicznych. Skontaktuj się z nami w godzinach:

    • Poniedziałek – Piątek: 10:00 – 18:00
    • Sobota: 10:00 – 14:00

    Nasi konsultanci pomogą w złożeniu zamówienia oraz wyborze odpowiednich produktów i dostawy.

    Jak mogę zapłacić za zamówienie telefoniczne?

    Płatność za zamówienie telefoniczne można zrealizować:

    Online, korzystając z przesłanego linku do płatności.
    Gotówką przy odbiorze, jeśli wybierzesz dostawę do sklepu stacjonarnego.

    Jak mogę zgłosić zwrot?

    Aby skorzystać z prawa do zwrotu:

    Skontaktuj się z nami i poinformuj o decyzji odstąpienia od umowy (e-mail, pismo pocztą lub formularz zwrotów).
    Możesz skorzystać z naszego wzoru formularza odstąpienia od umowy, ale nie jest to obowiązkowe.
    Odeślij produkt na nasz adres w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia zwrotu.

    Czy wszystkie produkty można zwrócić?

    Nie wszystkie produkty podlegają zwrotowi. W przypadku:

    • Gadżetów higienicznych (np. wibratory, masturbatory): można je zwrócić tylko wtedy, gdy plomby są nienaruszone, a opakowanie foliowe nie zostało rozerwane.
    • Bielizny erotycznej: produkt musi być przymierzany na własną bieliznę, nie może nosić śladów użytkowania ani mieć zerwanych metek.
      Produkty zabrudzone lub z naruszonymi plombami nie podlegają zwrotowi.
    Czy mogę reklamować wadliwy produkt?

    Tak, w przypadku wad produktu możesz zgłosić reklamację. Skontaktuj się z nami, opisz problem i dostarcz produkt do weryfikacji. Reklamacje rozpatrujemy zgodnie z obowiązującymi przepisami.

    Jak długo trwa zwrot płatności?

    Zwrotu płatności dokonujemy niezwłocznie, ale nie później niż 14 dni od momentu, gdy:

    Otrzymamy zwracany produkt, lub
    Dostarczysz nam dowód nadania przesyłki – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
    Pieniądze zwracane są tą samą metodą, którą dokonano płatności